Com que des d'aquesta santificació animal, ja han passat uns quants segles, i el bestiari sacre no s'ha renovat gens ni mica, els Bogarde hem pres cartes en l'assumpte: recuperant i actualitzant l'antiga tradició humana d'atorgar poders divins a certs animals, promulguem la beatificació d'un altre ésser irracional:
![]() |
Milers de terabytes de tot el ciberespai ja han estat beneïts pel nostre Sant Patró |
Efectivament, Sant Emule, el patró de la cultura lliure, l'apòstol de les descàrregues, i el màrtir de la sgae!!!. Perseguit com a heretge pel simple fet d'ajudar a compartir el que ens agrada, maltractat per ànimes buides que només busquen lucrar-se econòmicament, i admirat fins a la sacietat per l'associació de víctimes dels menja-crispetes i xurrupa-refrescs-que-s'han-acabat-fa-estona-i-per-més-que-xuclis-amb-la-palleta-no-es-tornarà-a-omplir-home!!!
Els fervents seguidors de l'ordre del Sant ruc, ens reunim setmanalment a l'esglesia de Sant Peer (to Peer), estratègicament situada al carrer uTorrent de l'Ares. Després de resar per la inclusió a la xarxa d'algunes obres mestres de la humanitat injustament oblidades, com per exemple la discografia completa de Pepe el Trompetas o els assaigs filosòfics del Sergio Ramos, en comptes de repartir òsties entre els assistents, s'intercanvien CD's i DVD's verges comprats a Andorra (que així no es paga cànon digital). L'emotiva cerimònia conclou amb el cant a capela dels Goigs a Sant Emule, un dels nous temassso que els Bogarde estem gravant, i que diu així:
Sant Emule
M'he pillat ID baixa,
i els ports del router tinc oberts,
tres pelis porno i mil CD's,
se'm descarreguen a tot drap!!!
Sant Emule m'he pillat,
l'he piratejat,
la cultura és per tothom,
de la SGAE m'he borrat!!!
Tinc l'hòstia d'arxius falsos,
però en la vida tot té un preu,
l'ordinador va a tres per hora,
però tot i així ets el meu Déu!!!
Sant Emule m'he pillat,
l'he piratejat,
la cultura és per tothom,
de la SGAE m'he borrat!!!
FORA SGAE!!!!
Ben aviat estarà disponible la versió musicada techno-metàl·licament, un pèl més trallera (com la vida mateixa) que la que alguns de vosaltres heu pogut escoltar en concert. Així mateix, esperem que alguna companyia telefònica patrocini econòmicament el procés de beatificació del nostre estimat Sant Emule, que el cap i a la fi són els que hi guanyen més pasta amb tot aquest tinglado!!!
seguim les vostres passes i esperem que que feu el mateix amb les nostres. El bogardisme és quelcom més que una gran amistat, és el llegat dels Deus!
ResponElimina